28 de xaneiro de 2016

Malak

NOME:Lucy Martinez Valiño
Escribe aquí o texto. Podes subir imaxes, cambiar a forma, tamaño e color da letra, facer enlaces nas imaxes e nos textos... Vou falar de Malak ,unha nen a que ten 7 anos , que tivo que deixar o seu país os seus amigos para sobrevivir.
O que mais me chamou a atención foi que tivo que deixar o seu país, os seus amigos .
Se eu tivera que deixar o meu país e aos meus amigos non me gustaria.
Son moi perigosos esas viaxes. Sentiriame moi triste.
.E sintome afortunada por vivir aqui.
Temos moitas vantaxes porque ao chegar aqui teñen que estar nun campamento todo vixiado e nos estamos libres




NOME: Angel Gonzalez Bouza
Vou falar de Malak unha nena de 7 anos.Que tivo que abandonar o seu país por unha gerra .
O que maisme interesou foi que todas as persoas do pais de Malak esta ban amontonados.Todas intentaron coller un barco para enpezar unha nova vida.Moitos familiares non podrian volver a verse ou poden morrer. Estar na vida de Malak para min seria como estar no inferno.Non ter ningun familiar solo cos meus pais e coa miña irma.
Esa seria unha vida que non quero vivir.

Ningún comentario:

Publicar un comentario